امداد خودرو اصفهان 📞 ☎️

امداد خودرو در اصفهان

تعمیرات سیار خودروبدون نیاز به یدک کش رفع عیب خودرودرمحل بصورت تخصصی با مدیریت امیرنوری

امداد خودرو در اصفهان

تعمیرات سیار خودروبدون نیاز به یدک کش رفع عیب خودرودرمحل بصورت تخصصی با مدیریت امیرنوری

سلام خوش آمدید

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۴ ثبت شده است

https://splus.ir/c/650495/3518

مطابق با دستورالعمل کارخانه سازنده، مدت زمان شارژ کامل از طریق شارژ آرام AC در خودروهاي الکتریکی، در حدود 8

ساعت خواهد بود.

در روش شارژ آرام، کابل شارژ استاندارد که در همگی خودروهاي الکتریکی موجود است، به دوشاخه برق در داخل منزل

متصل گردیده و عملیات شارژ باتري ولتاژ بالا صورت می گیرد.

در دستگاه هاي شارژ DC شهري، پس از اتمام شارژ با فشردن کلید توقف شارژ در دستگاه می توان تفنگی شارژ را خارج

نمود ولی در دستگاه هاي شارژ خانگی تنها پس از کامل شدن شارژ باتري ولتاژ بالا، خارج نمودن تفنگی شارژ امکان پذیر

خواهد بود.

نکته 1 : مدت زمان شارژ باتري ولتاژ بالا در شارژ کند خانگی ارتباط مستقیم با میزان آمپر خروجی کنتور خانگی خواهد

داشت. لذا در صورت پایین بودن آمپر خروجی برق خانگی، مدت زمان شارژ کامل باتري ولتاژ بالا افزایش خواهد داشت.

در برخی مواقع ممکن است قفل تفنگی شارژ با فشردن ضامن آن آزاد نشود( قبل از سطح شارژ 100 . (%جهت آزاد نمودن

تفنگی شارژ، راهکارهایی به شرح ذیل در نظر گرفته شده است.

روش هاي جدا کردن تفنگی از کانکتور شارژ در انواع خودروهاي الکتریکی در مواقع اضطراري:

- از طریق کابل آزاد کننده که محل قرار گیري آن نسبت به نوع خودرو متفاوت است.

  خودرو لونا  خودرو بستیون

شارژ آرام AC براي باتري خودروهاي الکتریکی نسبت به شارژ سریع بهینه تر بوده و عمر مفید

باتري ها را افزایش می دهد.

جهت رعایت نکات ایمنی در هنگام شارژ خودروهاي برقی، ضامن قفل کننده اي بر روي کابل

شارژ خودرو طراحی گردیده است که وظیفه اتصال تفنگی شارژ تا زمان اتمام شارژ کامل را به

عهده دارعملکرد بهینه ي خودروهاي الکتریکی بستگی به چرخه شارژ و دشارژ صحیح باتري ها دارد. شارژ کامل باتري ولتاژ بالا زمان بر

بوده و ممکن است در شرایط خاص منجر به کاهش عمر مفید آن شود. از طرفی کاهش تدریجی ظرفیت باتري میتواند باعث

کاهش مسافت طی شده و کارایی خودرو شود. سیستمهاي مدیریت انرژي تلاش می کنند تا باتري ها را در بازه اي از 20 تا 80

درصد نگه دارند. این اقدام به افزایش عمر مفید باتري و حفظ ظرفیت آن کمک می کند . لذا وجود استانداردهاي یکپارچه در

زمینه اتصالات شارژرها و تطبیق آن ها با انواع خودروهاي برقی از اهمیت ویژه اي برخوردار است.

در حال حاضر شارژ خودروهاي الکتریکی با دو روش امکان پذیر خواهد بود:

۱ -شارژ سریع DC

۲ -شارژ آرام AC

 کانکتور شارژ خانگی AC  کانکتور شارژ سریعDC

شارژ سریع :

مطابق با دستورالعمل کارخانه سازنده، مدت زمان شارژ کامل از طریق شارژ سریع DC در خودروهاي الکتریکی، در حدود 30

تا 40 دقیقه خوا

انتخاب منوي تنظیمات شارژ در صفحه مالتی مدیا(در صورت وجود) و انتخاب گزینهgun charging the Unlock

لازم به ذکر است در خودرو بستیون NAT آزاد کردن تفنگی شارژ (قفل الکترونیکی برقی) در حالت اضطراري از سه

طریق(کابل آزاد کننده، دکمه باز کن ریموت کنترل و انتخاب گزینه gun charging the Unlock در صفحه مالتی مدیا

انجام می شود.)

موارد قابل بررسی در صفحه نمایش چند منظوره خودروهاي بستیون NAT

- انتخاب گزینه gun charging the Unlock در تنظیمات جهت آزاد سازي تفنگی شارژ در موارد اضطراري

- انتخاب گزینه now Charge جهت اجازه ورود شارژ

- فعال سازي گزینه charging Scheduled جهت تنظیم مقدار زمان شارژ

نکته 2 : جهت خارج کردن اضطراري کابل شارژ از طریق منوي صفحه نمایش، ضروریست ابتدا نسبت به خاموش کردن دکمه

شار

دلایل عدم شارژ باتري ولتاژ بالا در خودروهاي الکتریکی :

۱ -تنظیم نبودن گزینه هاي شارژ در صفحه چند منظوره خودرو (مطابق توضیحات بالا)

۲ -خرابی باتري 12 ولت و یا قطع بودن کابل هاي مثبت و منفی آن.

۳ -خرابی باتري ولتاژ بالا.

۴ -خرابی کابل شارژ و روشن نشدن چراغ مربوطه بر روي کابل شارژ (در صورت وجود).

۵ -پایین بودن آمپر کنتور برق خانگی و یا ضعیف بودن سیم رابط استفاده شده در مسیر شارژ.

۶ -ایراد در مسیر سیم کشی ولتاژ بالاي خودرو و یا خرابی قطعات الکترونیکی ولتاژ بالا.

مواردي که در افزایش طول عمر باتري هاي ولتاژ بالا (HV (تاثیر گذارند:

- براي خودروهایی که بیش از 30 روز(یکماه) استفاده نمیشوند توصی ه م ی شود، شارژ باتري در محدوده 40 تا 60

درصد قرار گیرد.

- براي خودروهایی که بیش از سه ماه استفاده نمی شوند، لازم است باتر ي ابتدا تا 30 درصد دشارژ شود سپس به بازه

ایمن 40 تا 60 درصد (شارژ مجدد) بازگردانده شود.

 با توجه به اینکه در خودروهاي برقی، توان مصرفی گرمکن برقی نسبت به بقیه مصرف کننده ها بالاتر است، جهت دشارژ باتري

ولتاژ دلایل عدم شارژ باتري ولتاژ بالا در خودروهاي الکتریکی :

۱ -تنظیم نبودن گزینه هاي شارژ در صفحه چند منظوره خودرو (مطابق توضیحات بالا)

۲ -خرابی باتري 12 ولت و یا قطع بودن کابل هاي مثبت و منفی آن.

۳ -خرابی باتري ولتاژ بالا.

۴ -خرابی کابل شارژ و روشن نشدن چراغ مربوطه بر روي کابل شارژ (در صورت وجود).

۵ -پایین بودن آمپر کنتور برق خانگی و یا ضعیف بودن سیم رابط استفاده شده در مسیر شارژ.

۶ -ایراد در مسیر سیم کشی ولتاژ بالاي خودرو و یا خرابی قطعات الکترونیکی ولتاژ بالا.

مواردي که در افزایش طول عمر باتري هاي ولتاژ بالا (HV (تاثیر گذارند:

- براي خودروهایی که بیش از 30 روز(یکماه) استفاده نمیشوند توصی ه م ی شود، شارژ باتري در محدوده 40 تا 60

درصد قرار گیرد.

- براي خودروهایی که بیش از سه ماه استفاده نمی شوند، لازم است باتر ي ابتدا تا 30 درصد دشارژ شود سپس به بازه

ایمن 40 تا 60 درصد (شارژ مجدد) بازگردانده شود.

 با توجه به اینکه در خودروهاي برقی، توان مصرفی گرمکن برقی نسبت به بقیه مصرف کننده ها بالاتر است، جهت دشارژ باتري

ولتاژ دلایل عدم شارژ باتري ولتاژ بالا در خودروهاي الکتریکی :

۱ -تنظیم نبودن گزینه هاي شارژ در صفحه چند منظوره خودرو (مطابق توضیحات بالا)

۲ -خرابی باتري 12 ولت و یا قطع بودن کابل هاي مثبت و منفی آن.

۳ -خرابی باتري ولتاژ بالا.

۴ -خرابی کابل شارژ و روشن نشدن چراغ مربوطه بر روي کابل شارژ (در صورت وجود).

۵ -پایین بودن آمپر کنتور برق خانگی و یا ضعیف بودن سیم رابط استفاده شده در مسیر شارژ.

۶ -ایراد در مسیر سیم کشی ولتاژ بالاي خودرو و یا خرابی قطعات الکترونیکی ولتاژ بالا.

مواردي که در افزایش طول عمر باتري هاي ولتاژ بالا (HV (تاثیر گذارند:

- براي خودروهایی که بیش از 30 روز(یکماه) استفاده نمیشوند توصی ه م ی شود، شارژ باتري در محدوده 40 تا 60

درصد قرار گیرد.

- براي خودروهایی که بیش از سه ماه استفاده نمی شوند، لازم است باتر ي ابتدا تا 30 درصد دشارژ شود سپس به بازه

ایمن 40 تا 60 درصد (شارژ مجدد) بازگردانده شود.

 با توجه به اینکه در خودروهاي برقی، توان مصرفی گرمکن برقی نسبت به بقیه مصرف کننده ها بالاتر است، جهت دشارژ باتري

ولتاژ 

دلایل عدم شارژ باتري ولتاژ بالا در خودروهاي الکتریکی :

۱ -تنظیم نبودن گزینه هاي شارژ در صفحه چند منظوره خودرو (مطابق توضیحات بالا)

۲ -خرابی باتري 12 ولت و یا قطع بودن کابل هاي مثبت و منفی آن.

۳ -خرابی باتري ولتاژ بالا.

۴ -خرابی کابل شارژ و روشن نشدن چراغ مربوطه بر روي کابل شارژ (در صورت وجود).

۵ -پایین بودن آمپر کنتور برق خانگی و یا ضعیف بودن سیم رابط استفاده شده در مسیر شارژ.

۶ -ایراد در مسیر سیم کشی ولتاژ بالاي خودرو و یا خرابی قطعات الکترونیکی ولتاژ بالا.

مواردي که در افزایش طول عمر باتري هاي ولتاژ بالا (HV (تاثیر گذارند:

- براي خودروهایی که بیش از 30 روز(یکماه) استفاده نمیشوند توصی ه م ی شود، شارژ باتري در محدوده 40 تا 60

درصد قرار گیرد.

- براي خودروهایی که بیش از سه ماه استفاده نمی شوند، لازم است باتر ي ابتدا تا 30 درصد دشارژ شود سپس به بازه

ایمن 40 تا 60 درصد (شارژ مجدد) بازگردانده شود.

 با توجه به اینکه در خودروهاي برقی، توان مصرفی گرمکن برقی نسبت به بقیه مصرف کننده ها بالاتر است، جهت دشارژ باتري

ولتاژ 

  • ۰ نظر
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۴ ، ۰۰:۰۹

amirkhodro59@gmail.com

سلام...

امروزه با اینهمه مکانیک و تعمیرکار که تو هر گوشه از شهر وجود دارن بهترین روش برای تعمیر خودرو چیه تازه غیر از اینا خوب توی کوگل یه سرچ کوچولو بزنی راحت میتونی عیب ماشینو تقریبا پیدا کنیم هر چند اینم نباید بهش تکیه کرد چون بعضی از این دوستان نمیدونم چرا مطلب را برعکس مینویسن.. دقیقا هدفشون جیه نمیدونم.. 

ما یک تیم هستیم به مدیریت استاد امیرنوری که خودشون سالهاست در حوزه خدمات خودرو از صفر تا صد فعال هستن یعنی یه کسی هستنکه کار کردن و به آین راحتی نمیشه سرش کلاه گذاشت پس کسانی هم که باهاش کار میکنن باید حرفه ای باشن. 

ما تلاش میکنیم اگر مطلبی در سایت قرار دادیم حق باشه هر چند چون میدونیم بعضی ها ممکنه شیطنت هایی کننن بیشتر عیب را فقط مطرح میکنیم و اصلا جزییات را نمیگیم... 

سعی کنین برای حل مشکل ماشینتون اگر واقعا بلدی دست بزن و با راهنمایی گوکل از سایت های درست مشکل را حل کن اگرم اصلا فرق آجار را با میوه نمیدونی دست نزن خوب واسه خودت دردسر میشه... 

ما بصورت شبانه روز در حال انجام وظیفه هستیم..... 

  • ۰ نظر
  • ۱۸ ارديبهشت ۰۴ ، ۱۳:۴۰

اگه از خودروهای ایرانی استفاده میکنی پس مدونی که باید با یه تعمیرکار همیشه در تماس باشی... پس چه بهتر که این تعمیرکار شما یه کسی باشه که بتونه یه باری از دوشت برداره... 

اصفهان خیابان امام خمینی محله برزان واحد سیار امدادخودرو59یا همون امداخودرو در اصفهان که فقط در راستای تعمیرات سیار خودرو است و شما دیگه احتیاج نداره به جای دیگری مراجعه و هزینه های اضافه تری بپردازی.... 

تمام هزینه های خدماتی که ما انجام میدهیم با اتحادیه مکانیک ها و برق کاران سال 1400برابری میکند و باتوجه به گذشت 4سال هیچ تغییرخاصی نکرده هزینه ایاب و ذهاب برای رانندگلن تاکسی اینترنتی که خوب صفر است و خودروهای داخل شهر 250تا 300هزار تومان میباشد. 

  • ۰ نظر
  • ۱۱ ارديبهشت ۰۴ ، ۰۰:۲۲
امداد خودرو در اصفهان

با مدیربت بهترین و برتربن تعمیرکار سیار خودرو در زمینه خدمات امدادی و اورژانسی.
امداد خودرو در اصفهان اولین برند امدادگری در اصفهان که بصورت سیار و شبانه روزی در اصفهان با مدیریت امدادگر رسمی شرکت ایرانخودرو و سایپا در اصفهان
خدمات ما همه برای حل مشکل خودرو در لحظه برای شماست.
https://ebcard.link/reporter
https://ebcard.link/59amir

آخرین نظرات
نویسندگان